دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

اتوبار تهران

اتوبار تهران -دنابار - یک شرکت معتبر باربری شهری و حمل اثاثیه منزل است که مجهزترین و فعالترین ناوگان حمل و نقل شهری را در تهران داراست و انتخاب شماره یک همشهریان برای جابجایی و حمل اثاثیه منزل در تهران میباشد. برای رزرو سرویس مورد نیاز خود کافیست تا با شماره تلفنهای اتوبار تهران تماس بگیرید.

اتوبار تهران
اتوبار تهران

تجربه خوب با اتوبار تهران

بهترین گزینه پیش روی شما و شاید تنها راه حل همکاری با کادر مجرب، متخصص و توانمند دنابار - بهترین شرکت اتوبار تهران - است !!

تعرفه و هزینه به مراتب ارزانتر نسبت به سایر شرکتها و موسسات باربری و همچنین انضباط و مدیریت بسیار خوب پروژه ها دنابار تهران را به یک اتوبار بی رقیب در پایتخت کشور تبدیل کرده است و این یک افتخار بزرگ برای ماست که همواره خدمتگزار مردم عزیز ساکن تهران هستیم.

آیا میدانید اتوبار یعنی چه ؟

ممکن است برای شما این پرسش مطرح باشد که واژه اتوبار از کجا آمده است یا اصلا تفاوت شرکتهای اتوبار با باربری در چیست؟ آیا واقعا تفاوتی وجود دارد یا خیر؟ قبل از هر چیز در این مطلب به پرسش های فوق پاسخ میدهیم و سپس به معرفی بهترین اتوبار تهران - دنابار تهران - و سایر شرکتهای معتبر باربری و اسباب کشی میپردازیم.

اتوبار مخفف و ترکیبی از دو کلمه اتومبیل و باربری است. اینکه این مطلب تا چه اندازه صحیح است و در چه زمانی به فرهنگ واژگان پارسی اضافه شده است مشخص نیست ولی هر چه هست پاسخی نسبتا مناسب برای اولین پرسش است. اما آیا تفاوتی بین شرکتهای باربری با اتوبار وجود دارد یا خیر؟ پاسخ به این پرسش میتواند انتخاب شما برای یک شرکت اسباب کشی را آسانتر کند !

شرکتهای باربری چه از نظر نحوه کار و فعالیت، چه از نظر گستره کاری و چه از لحاظ وسائط حمل و نقل و باربری بسیار متنوع و گسترده هستند. باربری از طریق پیک موتوری تا حمل محصولات صادراتی توسط کشتیهای باری شاهدی بر این مدعا است. در واقع شرکتهای باربری، حمل و نقل ( با و بدون بیمه ) کالا یا کالاهایی را برعهده میگیرند و به مقصد میرسانند. حمل خرده بار هم جزئی از فعالیت این موسسات ( مانند باربری وطن ) است اما شرکتهای اتوبار چه ؟

در حال حاضر (معمولا ) اتوبار به شرکتهایی گفته میشود که وظیفه اسباب کشی را برعهده دارند و همانطور که میدانید اسباب کشی شامل مراحل مختلفی است و هر گونه سهل انگاری در انجام این مراحل میتواند تا مدتها آسایش و آرامش خانواده یا شرکتها و ادارات را سلب نماید.

بهترین اتوبار تهران - دنابار

شرکتهای اتوبار چه خدماتی ارائه میدهند؟

در اینجا قصد داریم درباره تمامی سرویس هایی که یک اتوبار واقعی ارائه میدهد توضیحاتی را ارائه کنیم با این امید که شاید بتوانیم تاثیر مثبت کوچکی در تصمیم گیری شما مشتریان و بازدیدکنندگان گرانقدر داشته باشیم.

جمع آوری اثاثیه منزل و اداری

اگر برای اولین بار بخواهید اسباب کشی کنید احتمالا این موضوع برای شما جنبه تفریحی خواهد داشت ولی چنانچه هر سال مجبور به اسباب کشی باشید احتمالا شما هم مانند بسیاری از مشتریان اتوبار تهران - دنابار - بخواهید این بخش از کار هم توسط یک شرکت با رزومه خوب و خوشنام اتوبار انجام شود. جمع آوری اثاثیه و یا پکیج کردن بصورت اصولی و در بسته های مناسب با برچسبهای نمایش محتوی آن یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل یک اسبابکشی است. جمع آوری اثاثیه توسط اتوبار دنابار تهران با بالاترین استاندارد و قیمتی بسیار مناسب انجام میشود. خبر خوب این است که تمامی تجهیزات بسته بندی اثاثیه توسط دنابار تهران فراهم میشود و نیازی به هیچ گونه کار اضافه ای نیست.

فروش و ارسال کارتن و سایر تجهیزات توسط اتوبار

فروش کارتن و سایر لوازم مورد نیاز در زمان اسباب کشی یکی دیگر از خدمات شرکتهای اتوبار است. این کار به منظور تسریع در روند انجام پروژه و جلوگیری از اتلاف وقت است. توصیه ما به شما این است : اگر میخواهید یک جابجایی مطمئن و آسان را داشته باشید حتما اثاثیه خود را در کارتنهای مناسب بسته بندی کنید. تماس با اتوبار دنابار تهران یک راه حل خوب در جهت نیل به این هدف است.

بسته بندی اثاثیه منزل

اگر اثاثیه خود را جمع آوری کرده اید، کمدها و کابینت های خالی به شما میگویند که باید وسایل خود را بسته بندی کنید. در شرکتها و موسسات اتوبار این کار توسط متخصصین بسته بندی اثاثیه منزل و اداری انجام میشود. اگر خودتان حوصله انجام اینکار را ندارید و یا فکر میکنید که از عهده انجام آن بر نمیاید، دست روی دست نگذارید. یک تماس تا بهترین اتوبار تهران فاصله دارید !

اعزام ماشین باربری مناسب با حجم اثاثیه

وانت بار، نیسان بار و کامیون های ویژه اسباب کشی وسایل نقلیه ای هستند که توسط اتوباربری ها برای جابجایی لوازم شما با یک راننده مجرب اعزام میشوند. شما میتوانید هر یک از این وسایل را رزرو نمایید اما بهتر است قبل از رزرو با کارشناسان حرفه ای اتوبار دنابار تهران مشورت کنید.

چیدمان اثاثیه توسط اتوبار

شعار برخی از افراد موفق در زمینه های مختلف این است : همه کارهای سخت را به دیگران بسپارید !

چیدمان اثاثیه یکی دیگر از خدمات اتوبارها ست. دقت، سرعت و مهارت در چیدمان و باز کردن بسته های اسباب و اثاثیه ویژگی کارگران آموزش دیده است که فقط میتوانید در یک اتوبار معتبر بیابید.

اعزام کارگر حرفه ای

شاید ماشین حمل بار و اثاثیه را خودتان داشته باشید یا بخواهید از یک طبقه به طبقه دیگری نقل مکان کنید. به هر ترتیب اگر به کامیون یا سایر ماشین های باربری احتیاج نداشته باشید میتوانید از نیروی متخصص اسباب کشی اتوبار دنابار تهران کمک بخواهید. کارگران حرفه ای و آموزش دیده دنابار در تمام مدت اسباب کشی کمک رسان و پشتیبان شما خواهند بود.

خدمات زمان اسباب کشی

تعویض قفل دربها، نصب و راه اندازی کولر، لوستر و روشنایی، ماشین ظرف شویی و لباسشویی، نصب آنتن و مواردی از این قبیل توسط نیروی فنی اتوبار تهران انجام میشود. این کار هزینه ای بسیار کمتر از استخدام سرویس کار برای شما خواهد داشت. خدماتی یکسان و با یک کیفیت و با قیمتی بسیار مناسبتر. اتوبار تهران - دنابار - فکر همه جای کار را کرده است.

حمل جهیزیه عروس

از دیگر سرویس های ویژه اتوبار دنابار تهران حمل و جابجایی جهیزیه عروس است. اتوبار دنابار تهران توانایی اعطای وام ندارد ولی سرویس حمل جهیزیه عروس با ماشین های VIP از تخفیف ویژه ای برخوردار هستند.

حمل وسایل سنگین و حساس

یخچال ساید، کتابخانه های بزرگ، گاو صندق، تابلوهای نقاشی نفیس، پیانو، تردمیل، ویترین و مواردی مانند این جزو جابجایی های سنگین یا حساس هستند و نیازمند مراقبت ویژه ای میباشند. اتوبار تهران در تمامی موارد بفکر اثاثیه شما عزیزان است. کافیست تا تجربه های ناخوشایند قبلی را فراموش کنید و با دنابار تهران همکاری کنید !

بهترین اتوبار تهران

همانطور که ملاحظه فرمودید اتوبار دنابار تهران تمامی مراحل حمل و نقل اثاثیه ( قبل و بعد از اسباب کشی ) را با دقت در نظر گرفته و برای هر مرحله خدمات خاصی را تدارک دیده است. تجربه و تعهد به کار تنها دلیلی است که میتواند یک شرکت معتبر را با جایگاه دنابار برساند و مفتخریم که در طول بیش از 15 سال فعالیت صادقانه در زمینه باربری شهری ( اتوبار در تهران ) تمام تلاش خود را معطوف به رضایت مشتریان خود کرده و به خود میبالیم که بهترین اتوبار تهران به انتخاب مردم عزیز هستیم !

لیست شرکتهای اتوبار تهران

وقتی صحبت از صداقت به میان می آید باید آنرا به شکل واضحی بیان و حتی اثبات کنیم. دنابار تهران برای نمایش حسن نیت و همچنین معرفی همکاران خوش فکر و معتبر خود در تهران لیست برترین اتوبار های تهران را به انتخاب خود منتشر میکند. اگر به هر دلیلی تمایل ندارید با دنابار تهران همکاری کنید پیشنهاد میکنیم از خدمات فهرست زیر استفاده نمایید. بدیهی است این لیست جنبه رسمی ندارد.

  1. اتوبار طلایی تهران
  2. اتوبار تکبار تهران
  3. باربری ولنجک - زعفرانیه
  4. اتوبار وی آی پی تهران
  5. باربری و اتوبار کاج تهران
  6. اتوبار تهران
  7. اتوباربری سعادت آباد
  8. باربری تجریش نیاوران
  9. اتوبار و باربری زیبابار شمیرانات
  10. اتوبار و باربری هدف بار تهران

کاربر گرامی و بازدیدکننده محترم، با کلیک بر روی هر یک از پیوندهای بالا به وب سایت شرکت منتقل خواهید شد. این لیست میتواند منبع مناسبی برای افرادی باشد که قصد اسباب کشی دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم کمکی هر چند کوچک در شرایط دشوار اسباب کشی برای شما عزیزان باشیم.

مطالب موجود در وبلاگ این سایت میتواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. با مطالعه آنها میتوانید تجربه چندین ساله باربری دنا را در چند ساعت فرا بگیرید. در ادامه برخی از تصاویر مرتبط با اسباب کشی که توسط اتوبار دنابار تهران انجام شده است را ملاحظه نمایید.

بهترین اتوبار تهران

پرسشهای مرسوم از اتوبار تهران

هزینه اسباب کشی توسط شرکتهای اتوبار چگونه محاسبه میشود؟

این پرسشی است که اکثرا از دنابار تهران سوال میشود و پاسخ دقیقی ندارد. چرا که هزینه دریافتی توسط شرکتهای اتوبار تهران به حجم اسباب و لوازم، زمان انجام کار، طبقه مبداء و مقصد و تعداد کارگر و ماشین حمل اثاثیه وابسته است.

مدت زمان انجام یک اسباب کشی کامل چقدر است؟

مدت زمان در نظر گرفته شده توسط شرکتهای اتوبار تهران 3 ساعت است.

آیا باربری و حمل اثاثیه به شهرستان توسط اتوبار تهران انجام میشود؟

بله، اتوبار دنابار تهران سرویس ویژه اسباب کشی از تهران به سایر شهرستان ها را با قیمتی منصفانه و زمانبندی دقیق ارائه مینماید

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !