دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

اتوبار و باربری ارزان در تهران

اگر به دنبال یک سرویس باربری ارزان و مطمئن هستید و از چانه زدن های هنگام اسباب کشی خسته شده اید، اتوبار دنابار تهران دقیقا آنچیزی است که بدان احتیاج دارید. خدمات کامل اسباب کشی با سرعت و دقت بالا و قیمت ارزان !

اتوبار و باربری ارزان در تهران
اتوبار و باربری ارزان در تهران

باربری ارزان

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که قبل از رزرو سرویس های مورد نظر خود با شرکتها و یا افراد فعال در زمینه اسباب کشی، بر سر قیمت مناسبی به توافق رسیده باشید، اما در حین انجام کار و یا پس از اتمام اسباب کشی صورتحساب شما با آنچه قبلا توافق کرده بودید کاملا متفاوت بوده است. دو، سه، یا حتی پنج برابر !!

سواستفاده از موقعیت و شرایط اسباب کشی، خلف وعده، اغراق در وزن و حجم اثاثیه، کند کارکردن کارگران باربری، دریافت هزینه ای زیاد بابت کارتن و تجهیزات اسباب کشی، حمل وسایل معمول و دریافت هزینه ای برابر با وسایل سنگین، درخواست مکرر انعام و مواردی از این قبیل که فقط باعث بهم ریختگی اعصاب و روان مشتریان شده، آنهم در شرایط روحی و روانی خاص اسباب کشی !

اسباب کشی و باربری ارزان را با دنابار تجربه کنید

خبر خوب این است که که بر خلاف تجربیات بد گذشته دنابار تهران سرویس های اسباب کشی و باربری ارزان و واقعی را در تهران ارائه مینماید و شما قبل از انجام اسباب کشی خود دقیقا میدانید که چقدر باید برای سرویس خود هزینه پرداخت کنید. کارگران این باربری حرفه ای، قدرتمند و مجرب هستند. زمان و پول شما را هدر نمیدهند و با ماشین های مجهز برای انجام پروژه اسباب کشی شما آنهم با تعرفه و هزینه ارزان آماده هستند.

هزینه های اسباب کشی را تا حد ممکن کاهش دهید !

در بسیاری موارد بخصوص از نظر زمانی شما به عنوان مشتری ( کارفرما ) تا حدود زیادی میتوانید هزینه نهایی اسباب کشی ار کاهش دهید.

مشاوره خوب برابر با هزینه کمتر است

قبل از درخواست سرویس و در زمان تماس تلفنی بهتر است تمامی آنچه که تصور میکنید میتواند بخشی از اثاثیه سنگین باشد را به اطلاع اپراتور دنابار تهران برسانید.

هزینه های پرداخت شده ی اضافی در اسباب کشی های قبلی را مرور کنید.

اگر به کارتن اسباب کشی نیاز دارید از قیمت آنها مطلع شوید. شاید بتوانید از کارتن های دست دوم استفاده کنید. اینکار تا حد زیادی هزینه ها را کاهش میدهد و یک باربری ارزان را تضمین میکند.

بهتر است در زمان پیک ترافیک اسباب کشی خود را انجام ندهید، طبیعتا زمان اسباب کشی شما افزایش خواهد یافت!

بطور کلی اگر تجربه پرداخت هزینه اضافی در پروژه های قبلی داشته اید احتمالا میدانید که باید کدام موارد را در نظر بگیرید. یک باربری ارزان کاملا در دسترس است فقط ما به همکاری شما احتیاج داریم و در آخر اینکه به یاد داشته باشید که برخی هزینه ها واقعا اضافی نیستند و کارگران زحمتکش دنابار هم درست مانند دیگران از حق و حقوق خود برخوردار هستند.

ارزانترین اسباب کشی ممکن

اگر میخواهید ارزان‎ترین خدمات اسباب کشی را داشته باشید، خودتان هم میتوانید دست بکار شوید !

یک اسباب کشی کم هزینه، یک باربری ارزان و ایده آل از نظر دنابار تهران است. فقط یک ماشین باربری با راننده، هزینه و زمان کاملا مشخص - بدون هرگونه سو برداشت ، سوء تفاهم و هزینه هاس اضافی !!

هزینه های مازاد باربری کدام است؟

  1. زمان اضافی : مدت زمان در نظر گرفته شده برای یک اسباب کشی 3 ساعت است. بیشتر از آن هزینه ای اضافی را شامل میشود که میتوانید قبل از انجام کار از آن مطلع شوید.
  2. وسایل سنگین : تردمیل، ساید بای ساید، کتابخانه های بزرگ، ویترین، پیانو، برخی از کاناپه ها، گاو صندوق ( جابجایی این موارد مستلزم پرداخت هزینه اضافی است )
  3. خدمات فنی : باز کردن و نصب درب یخچال و فریز، لوستر، پرده، لباسشویی و ظرف شویی و مواردی از این قبیل

دنابار تهران یک باربری ارزان واقعی است !

اگر مطلب بالا تا حدودی باعث نگرانی شما شده است خوب است بدانید که ما بخوبی از هزینه های سرسام آور زندگی مطلع هستیم و خود را بخشی از یک جامعه بهم پیوسته میدانیم و بدین منظور تخفیف های مناسبی را برای شما تدارک دیده ایم تا یک اسباب کشی سریع، بی دردسر و یک باربری واقعا ارزان را تجربه کنید !

لیست باربری های تهران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه اسباب کشی از طریق پیوند باربری در تهران در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد تا با آگاهی کامل شرکت باربری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین اتوبار تهران شایسته انتخاب شماست. با ما تماس بگیرید

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !