دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

اهمیت بسته بندی اثاثیه

اسباب کشی همیشه سخت و خسته کننده بوده است و هرگاه زمان اسباب کشی سر میرسد امیدواریم آن را به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم. گاهی انقدر بی حوصله هستیم و تنبلی به سراغمان می آید که در انجام مراحل آن اهمال میکنیم.

اهمیت بسته بندی اثاثیه
اهمیت بسته بندی اثاثیه

اهمیت بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی

یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل است که اگر به درستی انجام نگیرد، ممکن است خسارت زیادی را متحمل کند.

بسته بندی اثاثیه منزل به خصوص وسایل آشپزخانه، دکوری، البسه و خرده ریزهای دیگر زمان زیادی نیاز دارند، بنابراین؛ برنامه ریزی، برای اینکه زمان لازم برای بسته بندی اصولی آن ها را تا زمان جابه جایی و حمل بار داشته باشیم بسیار مهم میباشد.

شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که به دلیل بسته بندی نامناسب، وسایل مورد علاقه یا گرانقیمت تان شکسته شده و یا آسیب دیده است. برای آن که وسایل شما حین بارزدن و تخلیه آن ها از ماشین باربری، و در راه منزل جدید، آسیب نبیند، باید در بسته بندی آنها دقت نمایید.

برای ظروف و وسایل شکستنی از بابل رپ، روزنامه و حتی دستگیره، لباس یا پارچه هایی که دیگر نیازی ندارید و کهنه شده اند، استفاده کنید.

دقت کنید که کارتن هایی که اثاثیه را در آن قرار میدهید سالم باشند، درب آنها با چسب پهن محکم کنید و هنگام بلند کردن جعبه های سنگین از زیر آنها را بگیرد.

لوازمی همچون لباس، کتاب، وسایل دیجیتالی و ... را به گونه ای بسته بندی کنید که اگر اشتباهی در سطوح خیس و مرطوب قرار گرفتند، کثیف نشوند و آسیب نبینند.

از بسته بندی اثاثیه ای مانند میز و مبلمان و یخچال، ماشین لباسشویی ... غافل نشوید. برخورد و ساییده شدن حین حمل در راه پله و راه رو باعث زخمی شدن، شکستگی آنها میگردد. لذا دورتا دور آن ها را با پارچه، پتو و بابل رپ، استرچ رپ یا سلفون بپوشانید. شما میتوانید این تجهیزات را از شرکت های اتوبار تهران تهیه نمایید.

پول و جواهرات خود را جداگانه در کیف دستی به همراه خود داشته باشید تا نگران بسته بندی و جابه جایی آن نباشید.

باز کردن و چیدمان اثاثیه ی بسته بندی شده در منزل جدید نیز، ساده تر از بسته بندی آنها نمیباشد. لذا چند نکته مهم را همیشه در بسته بندی لوازم به خاطر داشته باشید:

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !