دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

بهترین زمان برای تعمیر مبل

تقریبا برای همه ما واضح است که چه زمانی مبلمان منزل نیاز به تعمیرات دارد. اما آیا با یک هفته دیرتر و زودتر برای انجام آن اتفاق خاصلی خواهد افتاد یا خیر موضوعی است که در این یادداشت به آن میپردازیم. بنظر شما بهترین زمان برای تعمیر مبلمان چه زمانی است ؟

بهترین زمان برای تعمیر مبل
بهترین زمان برای تعمیر مبل

کی مبل مان را تعمیر کنیم ؟

زمانیکه مبل شما فرسوده شده یا پارچه مبل نخ نما و ریش ریش شده است و یا مبل به صرو صدا افتاده واضح است که یا باید برای خرید مبل نو اقدام کنید و یا برای تعمیر مبل فرسوده به یک کارگاه معتبر رویه کوبی تماس بگیرید. نبودن یک هفته یا بیشتر مبل در یک خانه باعث سلب آسایش اهالی خانه خواهد شد. بنابراین بهتر است زمانهایی را برای انجام این کار اختصاص دهیم که کمتر در خانه هستیم !

اسباب کشی

اسباب کشی یکی از بهترین زمانهایی است که میتوانید مبل تان را برای تعمیرات آماده کنید. 4 دلیل مهم برای انجام این کار وجود دارد

1- حمل و نقل مبلمان توسط کارگاه های تعمیرات مبل معمولا رایگان است، اما شرکتهای باربری برای اینکار از شما پول دریافت میکنند. شاید یک خاور یا ماشین باربری برای حمل اثاثیه شما کافی نباشد. بنابراین کم کردم حجم زیادی از بار ( در اینجا مبلمان ) میتواند ظرفیت لازم برای اثاثیه شما را خالی نگه دارد.

2- معمولا در هنگام اسباب کشی مبلمان دست و پا گیر هستند. وسایل و اثاثیه خود را به دلخواه چیدمان کنید و سپس مبلمان نو را تحویل بگیرید

3- حداقل دو تا سه روز برای رسیدن به چیدمان دلخواه زمان لازم خواهید داشت و تحمل شرایط اسباب کشی بدون مبلمان نسبت به سایر مواقع راحت تر است.

4- چند روز بهم ریختگی خانه برای جمع آوری و بسته بندی اثاثیه و چند روز برای چیدمان زمان مناسبی است که مبل خود را تعمیر کنید !

تعمیر مبل در هنگام مسافرت

اگر شما به یک مسافرت چند روز در آینده خواهید رفت بهتر است مبل خود را برای تعمیرات در این زمان به کارگاه ببرید. زیاد پیچیده نیست ! زمانیکه در منزل نیستنید به مبل احتیاج نخواهید داشت.

بازسازی خانه

چه زمانی بهتر از بازسازی خانه !

نقاشی دیوارها و تعویض سرامیک کف و ... زمان و فرصت مناسبی است که مبلمان فرسوده خود را تعمیر کنید

زمان تعمیر مبل

البته تمامی آنچه در موارد بالا ذکر گردید دقیقا برای مواقعی است که مبل شما نیازمند مرمت است و شما یکی از شرایط فوق را در آینده ای نزدیک پیش رو دارید.

معرفی مراکز تعمیر مبل تهران

کاربر گرامی و بازدیدکننده محترم : دنابار تهران هیچ گونه فعالیتی در زمینه تعمیر مبلمان ندارد. لطفا پیش از اشغال کردن شماره تلفنهای این شرکت مطالب موجود در این صفحه را مطالعه نمایید. لیست مراکز تعمیر مبل که در بالا به آنها اشاره شده است بهترین راه حل برای مشکلات شما و همینطور پاسخگوی پرسشهای شما عزیزان هستند.

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !