دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

خرید کارتن اسباب کشی

کارتن مهمترین و اولین چیزی است که برای بسته بندی اثاثیه در زمان اسباب کشی به آن نیاز داریم. سازماندهی و جمع آوری اثاثیه بدون داشتن کارتن در ابعاد و اندازه های مخنلف عملا امکان پذیر نیست

خرید کارتن اسباب کشی
خرید کارتن اسباب کشی

اسباب کشی بدون بسته بندی اثاثیه ، جعبه و کارتن قابل تصور نیست مگر در بازیهای ها کودکانه !

از آنجاییکه تهیه کارتن مناسب برای بسته بندی اثاثیه علاوه بر وقت گیر بودن هزینه زیادی را در بر میگیرد در این مطلب قصد داریم چند نکته در تهیه و خرید کارتن اسباب کشی برای شما بازگو کنیم و در ادامه به معرفی برخی از بهترین فروشگاه ها برای خرید کارتن اسباب کشی بپردازیم

کارتن ها همیشه بدرد میخورند

کارتن های سالم همیشه کاربرد خود را دارند بنابراین توصیه میکنیم کارتن های خود حتی الامکان حفظ کنید. آنها را از حالت جعبه ای خارج کنید و در گوشه ای از انباری نگه دارید. فضای زیادی را از شما نمیگیرند. یک ورق چند میلیمتری یا شاید یک سانتی ، حتی تعداد زیادی از آنها نیاز فضای چندانی ندارند. وزن قابل توجهی ندارند و براحتی میتوانید انها را جابجا کنید. اگر کارتنهای شما زیاد هستند، میتوانید آنها را بسته های چندتایی قرار داده و با یک پوشش نازک مثل سلفون آنها را بصورت یک بسته در آورید.

خرید و فروش کارتن استوک

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که ترجیه میدهید خرید خود را از فروشگاه های آنلاین انجام دهید احتمالا ده ها و شاید صدها کارتن ذخیره شده داشته باشید. جالب است بدانید که کارتن های شما خریداران خوبی دارد. کافیست یک جستجوی چند دقیقه ای در اینترنت داشته باشید و آنها را با قیمت مناسب بفروش برسانید. خرید و فروش کارتن استوک یکی از مشاغل بر سود است. حتی کارتنهای فرسوده و خراب برای این تجارت مواد اولیه گرانبهایی است.

کرونا و کارتن دست دوم ( استوک )

در گذشته برای اسباب کشی کارتن های سوپرمارکتی یا کارتنهای موز طرفداران زیادی داشت و بصورت رایگان یا با قیمت بسیار کم میتوانستید آنها را تهیه کنید ولی امروز دیگر چنین نیست. حتی همین کارتنها هم قیمت نسبتا زیادی دارند. البته ما در دروان شیوع کرونا هرگز پیشنهاد استفاده از کارتنهای دست دوم را به شما نمیدهیم و اکیدا توصیه میکنیم که سلامتی خود را قربانی کاهش هزینه برای خرید کارتن اسباب کشی نکنید.

از کجا کارتن اسباب کشی بخریم؟

خرید کارتن اسباب کشی از فروشگاه های آنلاین

یکی از مرسوم ترین مکانها برای خرید کارتن اسباب کشی فروشگاه های آنلاین هستند. حتما نام دیجیکالا را شنیده اید. میتوانید به آسانی برای خرید کارتن اسباب کشی در ابعاد و سایزهای مختلف از محصولات این فروشگا ها استفاده کنید و اگر میخواهید در کوتاهترین زمان ممکن کارتنها بدست شما برسد گزینه اسال سریع را فعال کنید.

خرید از فروشگاه های آنلاین ممکن است کمی گرانتر برای شما تمام شود ولی در عوض مطمئن هستید که هر زمان به آن نیاز داشته باشید در دسترس شما خواهد بود.

وب سایتهای فروش وسایل اسباب کشی

وب سایتهای زیادی وجود دارند که بصورت تخصصی لوازم و وسایل مورد نیاز شما از جمله کارتن اسباب کشی را به مشتریان خود ارائه مینمایند. شاید بهتر باشد سری به آنها بزنید. شاید علاوه بر کارتن اسباب کشی به سایر تجهیزات و لوازم بسته بندی اثاثیه احتیاج داشته باشید. مزیت خرید از این وب سایتها این است که شما میتوانید به آسانی تمامی انچه را که نیاز دارید با یک نگاه بخرید. قیمت کارتن اسباب کشی و سایر تجهیزات معمولا در این فروشگاه ها نسبت به فروشگاه های آنلاین بزرگ کمتر و تنوع محصولات آن نیز بیشتر است.

خرید کارتن از شرکتهای اسباب کشی

برخی از شرکتهای اسباب کشی برای سهولت در کار خودشان اقدام به فروش کارتن اسباب کشی و سایر ملزومات میکنند. البته دنابار تهران هنوز چنین فعالیتی را در دستور کار خود ندارد اما همانطور که گفته شد بسیاری از شرکتهای باربری خودشان اقدام به فروش میکنند. چند مزیت عمده برای باری خرید از این شرکتها وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم

  1. اگر بخواهید بسته بندی اثاثیه را هم به آنها بسپارید با یک تیر دو نشان زده اید.
  2. میتوانید تخفیف خوبی از شرکتهای باربری بگیرید.
  3. فقط به اندازه ای که لازم دارید کارتن میخرید.
  4. مطمئن هستید که کارتنها به موقع به شما تحویل داده خواهد شد.
  5. برای رزرو سرویس باربری هم میتوانید از این شرکتها استفاده کنید.
  6. آنها دقیقا میدانند که شما به چه چیزی احتیاج دارید.

معرفی چند مرکز خرید برای کارتن اسباب کشی

فروشگاه های آنلاین

فروشگاهای تخصصی ملزومات اسباب کشی

 شرکتهای باربری و اتوبار

ملزومات بسته بندی اثاثیه

اگر تجربه زیادی در نقل مکان و اسباب کشی داشته باشید بخوبی میدانید که به چه وسایلی احتیاج دارید. در ادامه تلاش ما سعی در معرفی انواع لوازم مورد نیاز برای اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه از جمله انواع کارتن اسباب کشی خواهیم داشت.

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی کوچک

کارتن اسباب کشی متوسط

کارتن اسباب کشی بزرگ

 لازم به توضیح است که ابعاد ذکر شده در موارد بالا تقریبی است و همچنین ممکن است جنس کارتن اسباب کشی در یک فروشگاه متفاوت با سایر فروشگاه ها باشد.

کارتن رگال دار

از کارتنهای رگال دار برای حمل البسه بصورت یک کمد موقت استفاده میشود. مزیت این کارتنها جلوگیری از چین و چروک خوردن لباس است. قیمت کارتن رگال دار با توجه به اندازه آن تسبت به سایر کارتنها بیشتر است.

سایر تجهیزات بسته بندی اثاثیه

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !