دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

باربری آنلاین یا باربری سنتی؟

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی اکثر مشاغل و صنعت های بزرگ به سمت کسب و کار آنلاین رفته اند. علاوه بر پیشرفت تکنولوژی عوامل دیگری همچون بیماری کرونا نیز در این امر موثر بوده اند. صنعت باربری یکی از مشاغلی است که امروزه به صورت آنلاین کار می کند.

باربری آنلاین یا باربری سنتی؟
باربری آنلاین یا باربری سنتی؟


مزایا باربری آنلاین نسبت به باربری سنتی بی شمار است اما هنوز هم بعضی از افراد باربری سنتی را ترجیح می دهند.

اکثر این افراد در زمانی که یک چیز مدرن همه گیر می شود آن را می پذیرند و تا لحظه أخر مقاومت می کنند اما برد اصلی را آن کسی می کند که از ابتدا از این شرایط استفاده کرده است.

مزایا باربری اینترنتی

مزایا باربری اینترنتی نسبت به باربری سنتی همانطور که گفته شد بی شمار است. شرکت وزمه بزرگترین باربری اینترنتی تهران، با ارائه اپلیکیشن حمل و نقل بار بهترین خدمات را در این حوزه ارائه می دهد و تمامی مشتریان او از این خدمات رضایت کافی را داشته اند.

امکان پیگیری لحظه ای مرسوله

زمانی که از اپلیکیشن حمل بار اینترنتی استفاده می کنید این امکان را دارید که تا پایان مسیر راننده و مرسوله به صورت لحظه ای پیگیری کنید. این امکان در باربری سنتی وجود نداشت و شما از وضعیت بار خود اطلاع نداشتید. همچنین اطلاعات تماس راننده نیز برایتان ارسال می شود که در صورت لزوم با او تماس حاصل کنید.

صرفه جویی در زمان

یکی از مهمترین چیز ها برای هر فرد موفقی امروزه زمان است. وقتی شما می خواهید باری را ارسال کنید، به جای استفاده از روش سنتی یعنی رفتن و گشتن در خیابان ها یا آگهی ها، کافیست تلفن خود را روشن کنید و وارد اپلیکیشن باربری وزمه شوید؛ مشخصات بار خود را انتخاب می کنید و طبق آن مشخصاتی که دارد بهترین و مناسبترین و به صرفه ترین ماشین های باربری برای این کار را به شما پیشنهاد می دهد. پس از مشاهده آن ها می توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بار شما را به سلامت تحویل دهد.

هزینه ها

در باربری سنتی همیشه مشکل هزینه باربری وجود داشت و راننده و صاحب بار بر سر این موضوع که هزینه باربری چقدر می شود با هم چانه می زدند. امروزه در باربری آنلاین زمانی که مشخصات بار خود و سپس ماشین باربری و مسافت را انتخاب می کنید، بلافاصله هزینه باربری نسبت به ملاک های استاندارد باربری برای شما محاسبه می شود. این هزینه مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه باربری نسبت به بار و مسافت و شرایطی است که شما انتخاب مرده اید. مزیت آن این است که هم صاحب بار و هم راننده از مبلغ پرداختی مطلع هستند و تحت هیچ گونه شرایطی حتی تغییر شرایط جوی و یا ترافیک و طولانی شدن زمان باربری، این مبلغ افزایش پیدا نخواهد کرد. این موضوع توانسته است خیال بسیاری از صاحبان بار و رانندگان باربری را رحت کند و آن ها را راضی کند.

بارنامه الکترونیکی

صدور بارنامه الکترونیکی از مهم ترین مزیت های باربری آنلاین نسبت به باربری سنتی می باشد. این بارنامه و یا هر مدارک دیگری که برای ثبت سفارش باربری لازم باشد در باربری آنلاین به صورت خودکار صادر می شود و تنها چیزی که نیاز است مطالعه و امضا کردن آن ها می باشد. جالب است بدانید بارنامه الکترونیکی از بارنامه های سنتی اعتبار بیشتری دارد و حتی در دادگاه ها نیز مورد تایید است چرا که یک سند الکترونیکی غیر قابل دستکاری به حساب می آید. در این بارنامه تمامی مشخصات بار شما اعم از حجم و وزن و میزان ارزش مالی آن درج شده است که در بیمه باربری بسیار کارآمد است.

دسترسی آسان

فرض کنید باری برای ارسال کردن دارید. دو روش را می توانید امتحان کنید. روش اول اینکه بروید در کوچه ها و خیابان ها تا ماشین باربری پیدا کنید و یا از آگهی های دیوار استفاده کنید. بعد از پیدا کردن ماشین باربری بار خود را تحویل او می دهید اما راننده از بیمه باربری برخوردار نمی باشد. همه این مشکلات و سختی هارا تحمل می کنید و در آخر اگر بارتان به سلامت برسد بر سر هزینه باربری باید چانه بزنید. اما اگر در خانه خود نشسته باشید و وارد گوشی خود شوید و اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه را نصب کنید و از داخل آن سفارش خود را ثبت کنید، حتی از جایتان تکان نخورده اید کارتان با قیمت معین انجام شده است.

ارائه خدمات 24 ساعته

یکی دیگر از مزیت های باربری انلاین نسبت به باربری سنتی این است که باربری آنلاین به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و در هر ساعت از شبانه رو و در هر نقطه ای که باشید می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

منبع : خبربان - https://khabarban.com/a/32620976

پایان مطلب/

لیست شرکتهای باربری تهران

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !