دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

تعرفه باربری در تهران

تعرفه باربری و یا بهتر بگوییم قیمت اسباب کشی در تهران یکی از مسائلی است که همواره نارضایتی مشتریان را به همراه دارد و به جرات میتوان گفت که هیچ معیار و میزان مشخصی برای آن در موسسات باربری یافت نمیشود.برآورد هزینه اسباب کشی پیش از سفارش کار می تواند ما را کمک کند

تعرفه باربری در تهران
تعرفه باربری در تهران

تعرفه باربری | هزینه اثاث کشی

اجازه دهید تا در ابتدای مطلب مشخص کنیم که منظورمان از نبودن معیار مشخص چیست و برای چه کاری است !

مشخص نبودن نرخی که از طرف مرجعی خاص ( اتحادیه ) اعلام شود و برای یک پروژه اسباب کشی ( خانگی با اداری )

حالا که مشخص شد منظورمان چیست به ذکر دلایل مشخص نبودن تعرفه باربری و اسباب کشی میپردازیم

چرا تعرفه باربری و اسباب کشی واضح نیست

مشخص نبودن حجم بار

اغلب مشتریان که میخواهند اسباب کشی کنند تصور میکنند که حجم اسباب و اثاثیه تمامی خانه ها و یا دست کم اکثر خانه ها با هم یکسان است و یا کمی تفاوت دارد. این طرز تفکر بسیار اشتباه است !

فرض کنید افراد یک خانواده کتابخوان هستند بنابراین انتظار داشتن چندین کتابخانه و میز دور از واقعیت نیست ! کتابها چطور ، آیا نیاز به وقت بیشتری برای بسته بندی نیست ؟ آیا کارتن بیشتری برای جابجایی و بسته بندی کتابها نیاز نیست ؟

خانواده بالا را مقایسه کنید با یک خانواده ورزشکار و هنرمند که دارای تردمیل ، پیانو و از قضا یک گاوصندوق هستند و یا یک خانواده دو نفر که تازه زنگی خود را شروع کردند.

مشخص نبودن حجم و نوع اثاثیه ( منظور وسایلی است که باعث تفاوت در قیمت میشوند ) یکی از مواردی است که باعث میشود تعرفه اسباب کشی متفاوت باشد و چون از ابتدا این مسائل مشخص نمیشوند ( از طرف مشتریان اعلام نمیشود ) گاها باعث سوء تفاهم خواهند شد.

تعداد خودروهای مورد نیاز جهت انجام اسباب کشی

گاهی از اوقات پیش میآید که حجم اثاثیه بگونه ایست که نمیشود در یک نوبت و با یک ماشین باربری معمول ( دارای اطاق 6 متری ) اثاثیه را به محل جدید منتقل کرد و بدیهی است که این موضوع باعث افزایش هزینه خواهد شد !

از چه طبقه ای به چه طبقه ای

کاملا مشخص است. زمان و هزینه اسباب کشی از طبقه اول به طبقه اول ساختمانی دیگر کمتر از هزینه اسباب کشی از طبقه 10 به طبقه 10 است.

محل اسباب کشی

برخی از خیابانها آنقدر باریک هستند که ماشینهای باربری امکان تردد در آن ندارند و یا در صورت توقف باعث مسدود شدن خیابان میشنود. چاره کار تخلیه اسباب و اثاثیه در نزدیکتر محل ممکن است که گاهی ممکن است صد متر با محل اصلی اختلاف داشته باشد. طبیعی است که زمان و انرژی بیشتری برای انجام چنین اسباب کشی لازم است و این موضوع باعث افزایش هزینه اسباب کشی خواهد شد.

تعرفه منصفانه باربری

بهترین راه برای آگاه شدن از تعرفه باربری اعلام کلیه شرایط اسباب کشی به شرکتهای باربری است. از چند شرکت استعلام کنید و مناسبترین قیمت را بپذیرد.

منبع : باربری کاج

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !