دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

بیمه باربری و حمل و نقل کالا

بيمه حمل و نقل کالا، قديمي ترين رشته در بيمه های بازرگانی است. در اين نوع بيمه خسارت های وارده در اثر وقوع خطرهای بيمه شده در مسير حمل جبران مي شود. بیمه حمل و نقل راه حلی مطمئن برای از بین ریسک های احتمالی است

بیمه باربری و حمل و نقل کالا
بیمه باربری و حمل و نقل کالا

بیمه نامه های باربری

در بيمه هاي باربري داخلي، مبدأ و مقصد در داخل كشور ايران مي باشد. بيمه نامه هاي باربري داخلی را مي توان به چند شكل صادر نمود:

بيمه نامه باربری عمومي

در اين نوع بیمه نامه شرايط اصلي بيمه و سرفصلهای اصلی حقوقي و تعهدات طرفين بیمه نامه معين مي‏شود و با يك سرمايه بيمه‏ اي معين ومشخص موافقت مي‌گردد كه معمولا شامل باربری های متعددي مي باشد و به همين دليل، قرارداد تا زماني كه سرمايه توافق شده از طريق حمل و نقل هاي متعدد به پايان رسد داراي اعتبار مي باشد.

بيمه نامه باربری با پوشش باز

در بیمه نامه با پوشش باز با توافقي كه بين طرفین انجام مي‏شود هر يك هفته گواهي بيمه ازسوي بيمه سامان صادر مي‌شود و حق بيمه متناسب با سرمايه هاي حمل شده از سوي بيمه گذار پرداخت مي گردد. در واقع تعداد دفعات حمل كالا تحت پوشش قرار دارد و چون زمان قرارداد معمولاً يكسال است، مذاكره و توافق مجدد در مورد آن ضروری نمی باشد.

بيمه نامه باربری ساده

بيمه نامه اي است كه براي حمل كالایی مشخص صادر مي شود و در آن مشخصات کالای بيمه طبق فرم پيشنهاد باربري در آن قيد مي گردد.

چرا از بيمه باربري استفاده کنیم ؟

امروزه با پيشرفت جوامع بشری از شدت برخی ريسک ها در جريان حمل و نقل کاسته شده است اما افزايش حجم حمل و نقل کالاهای مختلف ريسك هاي بسياري را به بار آورده است. استفاده از بیمه حمل و نقل و باربری سبب میشود تا امنیت سرمایه شما در برابر خطرات محتمل و غیر قابل پیش بینی تامین شود.

منبع : باربری تکبار

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !