دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

چیدمان آشپزخانه

امروزه دیگر آشپزخانه ها فقط یک اتاق شامل اجاق و چند دیگ و قابلمه نیست. وسایل و لوازم بسیاری وجود دارند که جزو لاینفک یک آشپزخانه امروزی هستند ونحوه چیدمان صحیح آنها باعث اسایش و رفاه خانواده میشود

چیدمان آشپزخانه
چیدمان آشپزخانه

در این یادداشت قصد داریم بصورت کلی مسائلی را مطرح کنیم که معمولا در آشپزخانه ها رعایت نمیشوند و باعث بروز مشکلاتی برای خانواده ها میشوند. البته بیشتر این مسائل مربوط به آشپزخانه های کوچک میشود. با ما همراه باشید.

کابینت بزرگ ندارید ؟

چنانچه یک کابینت یا قفسه بزرگ در آشپزخانه ندارید ، یکی از کابینتهای بلند را به چند طبقه تقسیم کنید از ظروف پلاستیکی محکم به عنوان کشو استفاده کنید و وسایل مشابه را درون آن قرار دهید.

وسایل برقی

یک کابینت را به وسایل برقی اختصاص دهید

وسایل برقی کوچک نظیر آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، تستر، همزن و نظایر آن را درون یک قفسه قرار دهید تا دسترسی به آنها راحت تر صورت گیرد.

گیاهان پژمرده میشوند !

اگر در آشپزخانه خود از مایکروویو استفاده میکنید دقت کنید که گلدانها در معرض تشعشعات مایکروویو قرار نگیرند !

قهوه ساز و کتری های برقی

وقتی از وسایلی به کرات در طول روز استفاده میکنید نیازی نیست که قفسه ای را به آن اختصاص دهید و بهتر این است که آنها را در دسترس و جایی قرار دهید که از آسیب دیدن در آمان باشند.

ماشین لباس شویی و یخچال فریز

معمولا جای ماشین لباس شویی در یک فضای بین کابیتنها مشخص است و بهتر است که هنگام ساخت کابینت ( و یا قبل از اجاره خانه ) جای آن بدرستی مشخص شود. خانم های خانه دار و بخصوص خانواده هایی که فرزند کوچک دارند دقت نمایید که پس از باز شدن دریچه مخزن لباس ، این دریچخ که معمولا از جنس شیشه میباشد به اجسام سخت و کنج دیوار برخورد نداشته باشد. این موضوع درمورد یخچال و فریز نیز صادق است. 

ظروف آشپزخانه

بسیاری از خانم ها علاقه دارند تا ظروف گرانقیمت و زیبای خود را در معرض دید قرار دهند ولی اگر از داشتن آشپزخانه کوچک رنج میبرید هموار وسایلی باید در دسترس قرار داشته باشند که بیشتر مورد نیاز هستند.

منبع باربری کاج

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !