دنابار22385993 - 88590539

اتوبار و باربری دنا

بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

باربری ، باربری در تهران

جابجایی گیاهان در اسباب کشی

اولین موضوعی که پس از شنیدن اسباب کشی به ذهن اکثر ما خطور میکند، جمع و جور کردن اسباب و اثاثیه و بسته بندی کردن برای نقل مکان به محلی جدید است. اما چیزهایی هستند که شما نمیتوانید بسته بندی کنید. حتی فکرش را هم نکنید !

جابجایی گیاهان در اسباب کشی
جابجایی گیاهان در اسباب کشی

اثاث کشی و جابجایی گیاهان

در این یادداشت قصد داریم به شما بگوییم که روش صحیح جابجایی گل و گیاهان در هنگام اسباب کشی چیست. کی و چگونه گیاهان خود را برای اسباب کشی آماده کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اسباب کشی و جابجایی گل و گلدان

در هنگام برنامه ریزی برای اسباب کشی اغلب فراموش میشوند و زمانی که خیالمان از همه چیز راحت میشود و به دور و بر خود نگاه میکنیم که نفس راحتی بکشیم ناگهان متوجه چیز جدیدی میشویم؟ گیاهان ! هیچ چاره ای نداریم مگر جابجایی آنها به همان شکل که هستند اما نکاتی وجود دارد که باعث میشوند گیاهان شما بدون آسیب دیدگی به محل جدید منتقل شوند :

- دو ساعت قبل از حرکت ماشین به گیاهان آب بدهید. خاک گلدان در هنگام حرکت ماشین نباید گِل و شُل باشد.

- گلدان های ریز و فانتزی را در جعبه های محکم و مناسبی قرار دهید و مطمئن شوید جای آنها در جعبه محکم است. فضای خالی بین گلدانها را با روزنامه پر کنید تا تکان نخورند. درب جعبه را فقط در زمان بارگیری ببندید و منافذی برای تنفس گیاه ایجاد کنید.

- گلدان های بزرگ را قبل از هر کاری از محوطه اسباب کشی خارج کنید و در گوشه ای که مزاحمتی برای شما ایجاد نکنند قرار دهید.

- لوازم و اثاثیه را جوری در ماشین قرار دهید که احتمال برخورد و افتادن بر روی گلدانها وجود نداشته باشد.

- تکانهای ماشین باربری در هنگام حرکت ممکن است آسیب های جدی به گیاهان بلند وارد کند. در صورت ممکن آنها را به وسیله بندهای نازک به جایی متصل کنید.

- گیاهان آخرین چیزی هستند که در ماشین های باربری قرار میگیرند و اولین در هنگام تخلیه ماشین. از کارگر باربری بخواهید این موضوع را مد نظر خود قرار دهد.

اگر قصد اسباب کشی از شهری به شهر دیگر را دارید زمانی را برای حرکت انتخاب کنید که دمای داخل بارگیر در اثر آفتاب ( گرما ) و سرما نوسان چندانی نداشته باشد.

باربری و اتوبار دنا : خدمات برتر باربری را از ما بخواهید !